Wczytuję dane...
O mnie

Joanna Cur

Jestem prawnikiem, specjalistą prawa pracy oraz zagadnień związanych z etyką w biznesie, szkoleniowcem, wykładowcą akademickim, managerem i mentorem. 

Absolwentka UMK w Toruniu, Społecznej Akademii Nauk oraz Podyplomowych Studiów Managerskich w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Aplikantka radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.  

Jestem praktykiem biznesu z 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Przez 8 lat zarządzałam dużymi zespołami sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. w kanale własnym oraz franczyzowym. Osiągałam ze swoimi zespołami ponadprzeciętne wyniki. 

W wieku 40 lat postanowiłam spełnić swoje odkładane wcześniej marzenia, aby zostać prawnikiem. Zdecydowałam się na kolejne studia, które ukończyłam uzyskując tytuł magistra prawa. Po zdaniu egzaminu wstępnego na aplikację radcowską zostałam aplikantem wpisanym na listę w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Obecnie jest na II roku. Prawo pracy oraz etyka w biznesie są moją pasją. W 2019 roku odeszłam z korporacji, założyłam firmę i poświęciłam się swojej pasji w 100%.

Specjalizuję się w prawie pracy, zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz etyką w biznesie. Prowadzę szkolenia dla przedsiębiorców, menedżerów, pracowników HR, pracowników kadr i płac oraz księgowych.   

Jestem wykładową akademickim w Collegium Humanum - Szkole Głównej Menedżerskiej w Warszawie. 

Prowadzę zajęcia na 2 kierunkach studiów podyplomowych:

  • Master of Laws (LL.M.)
  • Executive Master of Business Administration (MBA)

z następujących tematów:

  1. prawo pracy,
  2. etyka w biznesie,
  3. etykieta i savoir vivre w biznesie

Posiadam ponadto 10-letnie doświadczenie w rekrutowaniu pracowników, w branży telekom, pharma oraz FMCG. Realizowałam projekty wewnętrzne i zewnętrzne dla T-Mobile Polska S.A., Pfizer Polska, Teva Pharmaceuticals Polska, PF LEK-AM, Philip Morris Polska, pracując z szeregowymi pracownikami oraz ze średnią i najwyższą kadrą managerską. 

W Departamencie Sprzedaży T-Mobile Polska S.A. pełniła rolę Szefa Teamu projektowego, który w T-Mobile Polska S.A. wdrożył nowy standard obsługi klienta. Nowy model jakościowy został wprowadzony w 2018 do wszystkich kanałów stacjonarnej obsługi klienta (230 Sklepów oraz 440 Autoryzowanych Punktów Sprzedaży). 

Tworzyłam systemy motywacyjne, ścieżki kariery oraz systemy ocen pracowniczych dla pracowników sprzedaży w T-Mobile Polska S.A. 

W 2020 r. pełniłam rolę mentora wspierającego w Women In Law Foundation - fundacji wspierającej młode pokolenie Prawniczek. 

W latach 2018-2019 byłam członkiem grupy roboczej tworzącej kodeks ochrony danych osobowych w rekrutacji – projekt pod patronem Pracuj.pl. 

Jestem autorką artykułów o tematyce prawniczej i HR, które ukazały się w czasopismach "HR Business Partner" oraz „Edukacja Prawnicza”. 

Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu, zarówno w prowadzeniu szkoleń, w rekrutacji pracowników, w pracy w dziale HR oraz zarządzaniu dużymi zespołami sprzedaży, podczas swoich szkoleń stawiam zawsze na praktyczne aspekty przekazania wiedzy, łącząc je z teoretyczną wiedzą prawniczą. Moje szkolenia to nie jest absolutnie „suchy” prawniczy wykład. Prowadzę je metodą warsztatową, korzystając z przykładów, zależy mi na aktywizacji uczestników, na dyskusji i analizie przypadków z dotychczasowego życia zawodowego. Moim celem jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy szkoleń mogą wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu.

Jeśli są Państwo zainteresowani zorganizowaniem w swojej organizacji szkolenia z prawa pracy, etyki i CSR w biznesie lub etykiety i savoir vivre w biznesie, to serdecznie zapraszam do kontaktu (tel. 606 580 555 lub e-mail: joanna.cur@curszkolenia.pl).

Przygotuję szkolenie/webinarium szyte na miarę.